Syawal Sampai ke penghujung...

Assalammualaikum w.b.t..
Lama benar x jenguk blogku ini..Hampir 2 bulan..huhu..
lepas pulang beraya di kmpung selama 2 minggu, skrg dah kembali ke kampus..dah 2 minggu berlalu..Asgment bertimbun,presentation byk xwat lagi..mggu lepas 2 test dah berlalu..alhamdulillah aku boleh jwb walaupon soklan sush..biasala dah lama x amik exam..huhu..
minggu ni full jgk..tadi de kuiz english, alhamdulillah boleh jwb..pastu dh present ANSOS..walaupon tunggang terbalik tapi bolehla..sakit pala jugak cari mklumat tajuk yg aku dpt tu..groupla..sampai seminggu jugkla aku jatuh sakit..mcm2 sakit datang menyerang..xpe..aku anggap ia sbgai satu ujian utk aku tempuh..
Cakap pasai syawal dah smpai penghujung ni..posa 6 aku x wat lagi..huhu
sakinah..bila la ko nk wat..Insyaallah esok aku nk mula posa 6..hehe..doakan ye shbt2..

semoga segala urusanku dan teman2ku dipermudahkan oleh-NYA..aminn..Insyaallah ^_^

0 comments: